Western Tour dag 1:

Hei 🙂

Etter en lengre tid får å få til innlegg med masse bilder som bare klikker har jeg bestemt meg får å ta en dag for dag med bilder!

Med min fantastiske flaks var selfølgelig flyet mitt fra Denver til Los Angeles forsinket med 2.5 timer, så jeg var stuck på flyplassen i Denver. Var litt stress med å kontakte turoperatøren pga av mobilen min ville ikke ringe langdistanse samtaler. Så det var veldig kjipt, men desto bedre å lande i LA.

Jeg kom til hotellet rundt kl 7 på kvelden.Mesteparten var allerede kommet. Resten av kvelden snakket jeg en del med de brasilianske og André og Julie! Ellers var vi på hotellrommet og snakket med romkameratene mine. Det var tidligere nevnte André, Frederikk dra Danmark og David fra Spania. Vi la oss rundt 12 for neste dag skulle vi opp tidlig for å dra til Venice Beach, Santa Monica, The Walk of Fame og Beverly Hills!

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

