Lenge siden sist

Hei alle sammen 🙂

Da vart det vel på tide med et nytt innlegg igjen. Siden forrige innlegg har en hel del skjedd. Jeg startet med å skifte timeplan. Så nå ser timeplanen min slik ut:

1st: World Cultures
2nd: Speech
3rd: French 4
4th: P.E/Study Hall (A day)
5th: Algebra 2
6th: Advanced foods
7th: US history
8th: English 10

Jeg skiftet så jeg kunne få en annen English 10 lærer. Den gamle ga en haug med lekser og gjennomgår generelt mye fortere. Så dette ble riktig bra! Takk til læreren min i English 10 som tok meg tilbake i klassen hennes selv om hun allerede hadde en full klasse fra før av 🙂 Synd at jeg ikke har independent living lengre, men advanced foods er bedre 😀 Vi lager mat 1 gang i uken, jobber med arbeidshefte resten og er generelt en chill klasse:) Meget fornøyd der altså 🙂

Ellers går bowlingen strålende! Vi vant conference (4 lag) og vi vant med 130 pinner! I tillegg vant jeg conference induviduelt også etter å ha spilt min beste 2 serier under match her i USA. Spilte 237 og 246 for 483 totalt. Slo nestemann med omtrent 90 pinner 😀 Dette var første gangen Fairfield bowling vinner noe som helst og det føltes bra å være med å vinne. I tillegg håper jeg nå at skolen ser på bowling som en god sport så de vil starte og støtte bowling også, så the booster klubben ikke trenger å betale så mye! Torsdag er det det districts noe som er kvalifisering for state, og man må bli blant topp 2 for å kvalifisere individuelt. Det vil meget hardt, men har selvsagt et håp om at jeg kan kjempe meg til en plass 😛 Coach sa du må minimum ha en 220 i snitt over de to seriene og jeg vet jeg kan gjøre det hvis jeg bowler opp mot mitt beste, men alt må klaffe! Bilder kommer!

Ellers har jeg faktisk mistet noe vekt de siste ukene gått ned 2-3 kg 😛 I tillegg vil jeg gå ned en del under fotballsesongen som starter i begynnelsen av Mars.
Ellers har jeg nå betalt flybilletten til turen 6-10 Mars noe jeg gleder meg innmari til. Få se Los Angeles, Universal Studios, Grand Canyon og sist men ikke minst min favoritt by nr 1: Las Vegas!! Flybilletten var meget dyr, men er sikker på at alt vil lønne seg, og at dette vil bli en opplevelse for livet!

Stian 🙂

Dette innlegget ble publisert i Utveksling. Bokmerk permalenken.

2 svar til Lenge siden sist

  1. Gaute Hoff sier:

    Trivelig med logg og godt å se at du har det bra. Kos deg på Valentines day, og lykke til med bowlingen!

  2. Daghild Hoff sier:

    Hei Stian ! Det e fint å få en oppdatering , godt å sjå at du har det bra. Lykke t videre med bowlingen og kos dæ på tur ! Klæm mamma 🙂

Legg igjen en kommentar

