Nytt semester, nye fag!

Hei 🙂

Tirsdag startet vi nytt semester.
Jeg tror ikke jeg had la ut den gamle timeplanen så her er den:
Jeg vil fortelle om de fagene jeg fortsetter med under den nye timeplanen:
U.S history:
Algebra 2:
Contemporary world issues: Bra klasse, vi diskuterte problemer rundt om i verden, blant annet konflikten i midt østen, situasjonen i Nord-Korea blant annet. Fikk 99 % i klassen.
computer programming 1: Så ut som en artig klasse i starten, men utviklet seg til å bli hardere og derfor valgte jeg og ikke fortsette videre med computer programming 2. Fikk en b+ med 89 %.
Economics: Economics var en helt grei klasse om supply, demand, og aksjer,bonds, og kreditt. Fikk en b+ med 90 %.
English 10
french 3
P.E /Study hall

Nå ser timeplanen min slik ut:

World Cultures: World Cultures er egentlig en klasse for freshmen, så det er meg, en annen senior bowling kompis og en hel gjeng av freshmen. Men ser ut som en veldig grei klasse, som skal være ganske lett.
Speech: Speech er altså et fag der du holder taler, skriver taler for å bli bedre til å snakke framfor folk. Ser ut som en grei klasse med tanke på å henge med.
French 4: Jeg måtte skifte fra french 3 te french 4 pga timeplansituasjonen. Ser ikke ut som det skal bli den store forskjellen. Skal være mer muntlig men føler jeg er ganske bra muntlig så det blir ikke det hoppet.
English 10: Engelsk, skiftet lærer, og han gir haugevis med lekser. Muligens jeg kan skifte tilbake men er litt usikkert enda. Skal sikkert prøve, for å holde følge med den leksemengden i 5 måneder får jeg ikke tid til bowling og fotball.
Algebra 2: Ganske lett klasse og den kuleste læreren. Digger han.
P.E / Study hall: Gym / areidsøkttime.P.E Ganske lett, vis innsats og du får poeng= en god karakter. skiftet fra klasse med 40 til 14 så det blir færre personer når vi driver med diverse spill.
U.S history: En helt grei klasse, ser ut som det blir artigere dette semesteret pga av klassen jeg havnet i.
Independent Living: ser ut som en ganske lett klasse. handler om å bli klar for å bo alene, og klare seg på egenhånd, bli selvstendig rett og slett.

Så hvordan ser timeplanen din ut?

Dette innlegget ble publisert i Utveksling. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nytt semester, nye fag!

  1. Gaute Hoff sier:

    🙂

Legg igjen en kommentar

