Mail fra Explorius+ legg igjen linker til bloggen deres!

Hei:)

Beklager med lite blogging for tiden, men det er utrolig stille rundt USA fronten. Kan nevne at jeg fikk mail fra Leonie der det sto
«Vi får en del spørsmål fra våre studenter som har fått sin søknad godkjent hos ISE. Når du nå går inn i din profil igjen så står det for eksempel : Texas guaranteed, eller Region: Gulf Coast.
Vi skjønner godt at dette skaper forvirring og forventninger hos våre studenter, for dette betyr dessverre ikke det man automatisk tror….

Jeg vil gjøre dere oppmerksom på at dette på ingen måte betyr at du er garantert en plassering i Texas eller at din plassering automatisk vil være i Gulf Coast regionen.
Det eneste det betyr er at organisasjonen begynner søket etter en plassering (vertsfamilie/skoleplass/kontaktperson) i denne regionen/ staten.
Din plassering kan likevel bli i en annen stat eller en annen region. Faller ikke plasseringen din på plass i den regionen/staten som er angitt som ”guaranteed” så åpner organisasjonen etter hvert søket til å omfatte et større område eller hele USA.»

Det er ikke så veldig lenge til min blir godkjent over der, og jeg gleder med sinnsykt mye til bare å vite hvor de starter søket. Kommer sikkert til å lære meg masse om området 🙂

Så vil jeg at alle dere som jeg ikke har linket, om å legge igjen linken til bloggen. Så skal jeg linke dere så fort jeg bare kan:)

Så til slutt om en sang som gjør at jeg gleder meg til USA ekstra mye!

Dette innlegget ble publisert i Utveksling. Bokmerk permalenken.

16 svar til Mail fra Explorius+ legg igjen linker til bloggen deres!

  1. Juni sier:

    reiser også til USA neste år, har linka deg!:)

  2. Alise sier:

    kjekt å se at du også skal til USA! Skal selv 🙂

  3. Heidi sier:

    Hahaha, denne sangen har jeg hørt en del på i det siste, fordi jeg har fått West Virginia som stat når jeg reiser 😀

  4. Ida Marie sier:

    Jeg linker deg tilbake! 🙂

  5. Helene sier:

    SV: Hei du! Jeg reiser med STS! Har linket deg også 😉

  6. Eveline sier:

    Jeg skal til USA med AFS 😉 Linker deg !

  7. Ida sier:

    Linker til deg 🙂 Jeg reiser med EF

Legg igjen en kommentar